сряда, 25 януари 2012 г.

Великолепната четворка за тайните и доверието



Великолепната четворка говори за това, което искат момичетата да знаят за едно момче и тайните, които не биха споделили пред нас. Кой изплю камъчето и кой се изниза елегантно, запазвайки подрбностите за себе си? ;) Нека да приветстваме и новово попълнение в четвортката - Пийт - честита първа публикация, секси! :p

Стънката:  Лично аз смятам, че  всичко трябва да се споделя със половинката, независимо дали е срамно, или лошо, иначе за каква връзка става въпрос ?! Това, което искате  половинката ви да знае винаги го споделяйте с нея, защото основното в една връзка е общуването (сигурно съм 25125612612-ят човек, който го казва). Избягвайте премълчаването, то никога не води до хубав край. Стремете се да нямате тайни,освен ако са някакви незначителни и безобидни и не могат да повлияят на връзката ви.

Пийт: Това което момичетата трябва да знаят, е че ние момчетата изпитваме много големи страхове от тава да не ни зарежат (поне с повечето приятели, с които съм разговарял, е така). Аз лично съм изпитвал този страх само един път. Не знам защо след това не съм имам същото чувство... Може би, защото не съм попадал на такова момиче, по което да хлътна толкова много, че да ме е грижа какво ще стане по-нататък. Истината е, че красивите и умни момичета са рядкост, а аз явно съм попадал на красиви и кухи парчета. :D
Има много тайни, които не се казват. Но най-голямата тайна е, че ние, момчетата, искаме всяко едно красиво момиче, независимо дали имаме връзка, или не. С други думи казано, ние сме големи палавници! :D Но не само с момчетата е така. Ставал съм свидетел на какви ли не случки с момичета. Когато момиче, което си има приятел флиртува с момче, няма значение дали ще каже „...ама аз си имам приятeл…“, защото веднага ще последва контра удар с фразата „Е, аз не съм ревнив!“. :D

Марин: Някаква точна тайна не вярвам да има – предпочитам когато нещо ме гложди да го казвам – особено пък на близко момиче. Важното в случая е доверието, не бих казал нещо на някого, който мисля, че няма да го премълчи. Пък и без това аз рядко си отварям устата за такива неща.
Вероятно няма тайна, която някое момиче да не може да отгатне. Нещо, което искам момичето да знае, но не го казвам ще да е нещо напълно обикновено – дори инстинктивно, тъй че не се притеснявайте.

Коко: Нещата, които искаме да знаете, са, че дългите разговори са яки и многото говорене не е дразнещо (стига да не е прекалено дълго).
А онова, което никога не бих споделил, си остава тайна, която никога не бих споделил, не мисля да я споделям и сега :Д

Няма коментари:

Публикуване на коментар